KLS-portalen

Producer jeres egne materialer i Enhedslistens design

På Landskontoret og Christiansborg har vi et samarbejde med trykkeriet KLS. Det har vi, fordi de har en grøn profil, overenskomst, er meget professionelle og leverer flotte resultater.

Som en del af det samarbejde bruger vi deres Portal til at lægge skabeloner op, så afdelinger og udvalg forholdsvist let selv kan producere trykfiler til foldere, klistermærker, delebilleder til facebook m.m. Hvis man ikke ønsker at bruge KLS til tryk, kan man stadigt sætte flyeren, klistermærket eller lign. op i Portalen, og downloade en trykklar pdf. Denne fil kan man så sende til et andet trykkeri. Hvis man selv vil printe, skal man klikke ‘se pdf’, så downloader man en pdf uden skæremærker, som kan printes.

Du finder KLS-portalens login-side her

Alle kontaktpersoner har adgang til Portalen, men fordi man kan bestille materiale igennem Portalen, skal kontaktpersonen give adgang til enkelt medlemmer i afdelingen. Det gøres ved at sende en mail til [email protected] med navn og mailadresse på den person, man ønsker skal have adgang.

Har man allerede adgang, men har glemt sit kodeord, kan man på KLS’s hjemmeside klikke på ‘glemt kodeord’ og få tilsendt et nyt gennem systemet.

Man kan sagtens prøve de forskellige muligheder af og lege lidt med opsætning m.m. Der er ikke noget, der bliver sendt til tryk, medmindre man bekræfter købet.

Du kan gemme dine grafiske produkter på din bruger ved at klikke på ‘Gem data’. Dine gemte produkter kan findes frem igen under ‘Din profil’.

Hvis du har brug for hjælp til brug af Portalen, skal du kontakte [email protected].