Her kan du se alle Enhedslistens kurser og træf. Vi opdaterer løbende de forskellige arrangementer med programmer og tilmeldingslinks. Nogle af vores arrangementer er åbne for alle, der sympatiserer med Enhedslistens politik, mens andre kun er for vores medlemmer. Vi har en lang tradition for at holde træf for vores afdelinger, lokalpolitikere og afdelingsaktive, men vi har også mere sociale arrangementer på programmet.

Kurser og træf er en god mulighed for at lære andre medlemmer i Enhedslisten at kende, og de er altid spændende og hyggelige at være med på.

I Enhedslisten vægter vi lige deltagelsesmuligheder for alle meget højt. Derfor har vi som princip rejserefusion til alle medlemmer, børnepasningstilbud og god tilgængelighed for mennesker med handicap. Du er velkommen til at kontakte Enhedslistens Landskontor, hvis du har nogen spørgsmål til vores kurser og træf på landskontor@enhedslisten.dk.

Vi glæder os til at se dig!

Ingen URL indtastet – ønkede du begivenheder fra indlæg? - Den ønskede funktion kræver pluginnet amr-events Få det her

Kommende begivenheder