Foto: Steve McFarland

Klar til kommunal- og regionsvalg

Hele Enhedslisten gør klar til et brag af en lokal valgkamp

Vi skal være endnu større lokalt end vi er allerede. Hele vores organisation gør klar til et brag af en valgkamp. Afdelinger vælger kandidater, aktivister og skriver valgprogrammer i foråret.

Vi er allerede i fuld gang med forberedelsen af Kommunal- og regionsvalg 2021. Herunder finder du vigtige datoer, muligheder for at være med og andre relevante ting. Hvis du vil være med til at lave kommunalvalg i din kommune, skal du tage fat i din lokale afdeling. Find din afdeling her

woman taking photo during daytime

Hjælp os med at fylde billedbanken

Vi har brug for billeder til vores billedbank. Billederne vil blive brugt til lokale og nationale digitale og nationale materialer. Har du en amatørfotograf i maven eller bare et helt vildt godt billede, som du vil stille til rådighed for Enhedslisten? Så send det til [email protected] De politiske temaer for KRV21 er: Grøn omstilling: Klima, miljø, natur. Udbyg velfærden: flere hænder og lige adgang til sundhed Lighed mellem mennesker og mellem land og by Demokratisk ejerskab - mindre magt til markedskræfterne Det er vigtigt, at du selv har taget billedet og at du skriver i mailen, at du stiller det til rådighed for Enhedslisten, samt hvordan du vil krediteres. Hvis der er genkendelige mennesker på billedet, skal du sikre dig, at du har lov til at bruge billedet. Hvis du er i tvivl om noget, så send en mail til [email protected]

Herobillede til RødFond

Økonomisk støtte

Landsorganisationen yder støtte på op til 14.000 kroner til valgkampe i kommuner, hvor Enhedslisten ikke i forvejen er valgt ind i byrådet. På den måde er vi sikre på at alle har penge til at føre en basal valgkamp med bl.a. valgplakater og en folder. Disse kommuner skal nok høre fra landskontoret snarest. Læs mere.

Herobilleder til HB

Registrér kandidaterne

Husk at afdelings- og regionsbestyrelser selv skal sørge for at registrere deres kandidater i Mit Enhedslisten, når de er valgt. På den sikrer vi bl.a. at landsorganisationen kan holde overblik og at de valgte kandidater kan få den nødvendige information fra partiet. Brug for hjælp? Skriv til [email protected]

Hero_Vaerktoejer17