Bestyrelsesmøde

Første bestyrelsesmøde i den nyvalgte bestyrelse. Dagsorden sendes ud ugen før mødet og mødet er åbent for alle medlemmer. Hvis du ønsker at deltage skriv til Rasmus på [email protected]

Medlemsmøde

TH Bergs Gade 8, Frederikshavn, 9900

Valgkampsgruppemøde (VKG)

Absalonsgade 26, Odense C, 5000

Hver anden torsdag mødes den gæve valgkampsgruppe for at planlægge valgkamp op til KV21, udarbejde valggrundlag og valgkampsstrategi! Vi kan altid bruge flere hænder, og alle medlemmer er velkomne. OBS! Normalt mødes vi i Huset på Absalonsgade 26, men pt. er møderne online. Skriv til kontaktperson Torsten Ringgaard på [email protected] for mødelink.

Aldrig mere et Hiroshima

Gladsaxe Kirke, Gladsxe

Markering af atombomberne over Hiroshima og Nagasaki 1945: Tale ved Kvinder for Fred Plantning af fredsrose nr. 41 Fællessang Åben dialog og kaffe NEJ til krig! Våbenmilliarderne til mad! Nedrustning for en varig verdensfred! Sted: Gladsaxe Kirkegård, afd. 22-25 Arrangør: Kvinder for Fred

Møde i valgkampsgruppen

Møllergade 87, Svendborg, Danmark, 5700

Valgkampsgruppen møde og planlægger et brag af en valgkamp til kommunal- og regionsvalget 16. november. Vil du være med kontakt: [email protected]

Organizermøde

Gammel Munkegade 11, Århus , 8000

Vi organiserer valgkampen og du er meget velkommen til at kigge forbi og høre mere om hvordan du kan hjælpe.

valgkampmøde

Holmegårdsvej 2, Hillerød, 3400

folder korrekturmøde - folder skal færdiggøres

Arbejdsudvalgsmøde

Arbejdsudvalgsmøderne er åbne for alle medlemmer af Enhedslisten Vanløse. Kontakt arbejdsudvalget for at få oplyst dagsorden og sted.

Bestyrelsesmøde

Møllergade 87, Svendborg, Danmark, 5700

Bestyrelsen mødes og diskuterer stort og småt med hensyn til afdelingens drift og udvikling. Som medlem kan man altid kontakte bestyrelsen for sager, man ønsker behandlet.

Møde i BPU sekretariatet

Møder i BPU sekretariatet afholdes som et landsdækkende møde med brug af Zoom. Kontakt kontaktpersonen for BPU, Peter Ussing, på mail [email protected] eller på telefon 29236659 hvis du enten ønsker et punkt behandlet på dette møde eller at  overvære  det selv.